Sony cobra por publicar contidos na PlayStation Network
luns, 23 de marzo do 2009
Entre a Xbox 360
e a PlayStation 3 existe unha gran diferenza entre os seus servizos en liña,
pois o de Microsoft é principalmente de pago (os usuarios de balde teñen un
acceso moi limitado) mentres que Sony vén defendendo tradicionalmente un modelo
gratuÃto de explotación, o que utiliza como argumento comercial, pero que agora
vai matizar, xa que dende o pasado mes de outubro a compañÃa cobra
ás empresas que publican contidos na PlayStation Network 16 céntimos por cada
gigabyte transferido, que nas demos e contidos de balde só se aplicarÃa os
primeiros 60 dÃas (e de xeito indefinido para os contidos de pago) o que non
parece gustar ás distribuidoras de xogos, pois agora teñen que contar nos seus
orzamentos esta variable que poderÃa levar á diminución de contidos para os
usuarios da PS3 pois, aÃnda que a cantidade a pagar pareza ridÃculo, non
debemos esquecer que as versións de demostración de moitos xogos superan o
gigabyte de datos, e algúns tÃtulos acumulan millóns de descargas, polo que as
cantidades a pagar son considerables (e no caso da plataforma de Microsoft
recae sobre os petos dos usuarios).
Pese a que este cambio de polÃtica de Sony leva preto de medio ano aplicándose,
non chegara ao coñecemento público, e foi confirmado por MTV Multiplayer, aÃnda
que dende a publicación aseguran que varias editoras recoñeceron a situación
(baixo a condición de quedar no anonimato), o que poderÃa xogar en contra do
usuario, xa que para as compañÃas xa supón un custo importante elaborar
versións de demostración dos seus xogos, e ter que asumir gastos adicionais
pola súa publicación para PS3 poderÃa ser un atranco para tÃtulos que non agarden
unha vendas millonarias.
De todos os xeitos, hai que admitir que para Sony o tráfico de Internet non sae
de balde, e manter os seus servidores sen cobrar aos seus usuarios directamente
ten serias repercusións económicas e de servizo. Non é de sorprender asà que os
xogadores en rede máis activos estean encantados
de pagar por Xbox LIVE por ser plataforma de xogo estable (de aà que sexa o
sistema de xogo en rede máis utilizado a nivel mundial), mentres que as
crÃticas da experiencia de xogo na PlayStation Network son moi duras.